کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مرورگر کروم چقدر برای باتری لپ تاپ ضرر دارد؟

اگر شما هم از کاربران وفادار به مرورگر کروم شرکت گوگل هستید، احتمالا از تاثیرات منفی این مرورگر در افزایش مصرف باتری لپ‌تاپ خود آگاه شده‌اید. 


به گزارش سافت گذر به نقل ازوب‌سایت Theverge، گوگل پیش از این و در راستای بهبود تاثیر استفاده از مرورگر کروم روی میزان مصرف باتری لپ‌تاپ کاربران، به‌روزرسانی‌های متعددی را ارائه کرده بود اما هیچ‌یک از این تغییرات، تاثیر آنچنانی در این زمینه نداشته‌اند. 

این در حالی است که در جدیدترین بررسی، مایکروسافت نیز برای تاکید بیشتر روی مصرف بیش از حد باتری در هنگام استفاده از کروم، بررسی‌های ویژه‌ای را ترتیب داده است. این شرکت دو بررسی مجزا را در خصوص میزان مصرف باتری توسط مرورگرهای اینترنتی ترتیب داده که اولین مورد، آزمایشی است که در آن رفتار مرورگر در بازکردن سایت‌های مطرح مورد بررسی قرارگرفته و در بررسی دوم، مدت زمان پخش آنلاین ویدئوهای HD تا تخلیه کامل باتری لپ‌تاپ‌ها سنجیده شده است. 

در آزمایش پخش ویدئوهای آنلاین، مرورگر کروم به مدت 4 ساعت و 19 دقیقه قابل استفاده بود که این مدت زمان در مقابل ثبت رکورد 7 ساعت و 22 دقیقه‌ای برای مرورگر اج مایکروسافت قرار می‌گیرد. 

بررسی‌های مایکروسافت حکایت از آن دارد که مرورگرهای کروم، اپرا و فایرفاکس در بازکردن وب‌سایت‌های مختلف، پیمایش متون، مشاهده ویدئوها و بازکردن سربرگ‌های تازه در مرورگر، مصرف بیشتری در مقایسه با مرورگر اج دارند. 

به‌منظور تاکید بیشتر بر نتایج این بررسی، مایکروسافت از داده‌های جمع‌آوری شده از میلیون‌ها دستگاه مجهز به ویندوز 10 استفاده کرده تا نشان دهد مرورگرهای Microsoft Edge و فایرفاکس، هر دو مصرف بهینه‌تری در مقایسه با مرورگر کروم گوگل دارند. 

اگرچه مایکروسافت با استفاده از راهکارهای مختلف سعی بر تشویق کاربران به استفاده از مرورگر اج دارد، اما نبود قابلیت‌های مختلف نظیر افزونه‌ها و پلاگین‌ها، همواره سدی در برابر مهاجرت کاربران به این مرورگر بوده است. 

این در حالی است که مسئولان مایکروسافت، از امکان استفاده از افزونه‌ها در قالب به‌روزرسانی برنامه‌ریزی شده برای عرضه همزمان با سالگرد ویندوز 10 خبر داده‌اند. آن‌طور که از شواهد امر پیداست، این به‌روزرسانی بهینه‌سازی‌های بیشتر در زمینه مصرف باتری را نیز در قالب استفاده از راهکارهایی مانند کاهش مصرف پردازنده و حافظه و همچنین کنترل بیشتر روی فعالیت‌های پس‌زمینه و تبلیغات فلش به همراه خواهد داشت. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32606 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/04/01 تعداد مشاهده: 1849
سافت گذر